Vyše 2000 e-shopov súťaží o titul ShopRoku 2010

06.10.2010 Celý región

Bratislava 6. októbra (TASR) - Vyše 2000 slovenských internetových obchodov bojuje o titul ShopRoku 2010. O víťazoch v dvoch kategóriách rozhodnú užívatelia internetu a zákazníci internetových obchodov.
Vyhlasovateľom v poradí druhého ročníka ankety ShopRoku je internetový nákupný poradca www.heureka.sk, ktorý porovnáva tovary a ceny v slovenských e–shopoch.

Skúsenosti s nakupovaním cez internet má už približne 80 % internetovej populácie Slovenska. Cieľom ankety je sprehľadniť trh a zviditeľniť na ňom tie internetové obchody, ktoré svojim zákazníkom dlhodobo poskytujú kvalitné služby.

V kategórii Cena popularity môžu do konca októbra hlasovať všetci užívatelia internetu za ktorýkoľvek z e–shopov na Slovensku. V kategórii Cena kvality hlasujú len reálni zákazníci, ktorí počas roka urobili aspoň jeden nákup cez internet.

Vlaňajšími víťazmi v ankete ShopRoku 2009 sa v kategórii Cena popularity stal e–shop www.parfums.sk.

Cenu kvality si v podkategórii obchodných domov odniesol www.obchodny.dom.sk a v podkategórii špecializovaných internetových obchodov www.topgal.sk. Do hlasovania v kategórii Cena popularity sa zapojilo vyše 12.000 používateľov internetu. Zhruba rovnaký počet rozhodol aj o držiteľoch Ceny kvality.

TASR informoval Tomáš Hodboď z Heureka.cz/Heureka.sk.
 

Vyberte región