Vyhlasovateľom v poradí druhého ročníka ankety ShopRoku je internetový nákupný poradca www.heureka.sk, ktorý porovnáva tovary a ceny v slovenských e–shopoch.
Skúsenosti s nakupovaním cez internet má už približne 80 % internetovej populácie Slovenska. Cieľom ankety je sprehľadniť trh a zviditeľniť na ňom tie internetové obchody, ktoré svojim zákazníkom dlhodobo poskytujú kvalitné služby.
V kategórii Cena popularity môžu do konca októbra hlasovať všetci užívatelia internetu za ktorýkoľvek z e–shopov na Slovensku. V kategórii Cena kvality hlasujú len reálni zákazníci, ktorí počas roka urobili aspoň jeden nákup cez internet.
Vlaňajšími víťazmi v ankete ShopRoku 2009 sa v kategórii Cena popularity stal e–shop www.parfums.sk.
Cenu kvality si v podkategórii obchodných domov odniesol www.obchodny.dom.sk a v podkategórii špecializovaných internetových obchodov www.topgal.sk. Do hlasovania v kategórii Cena popularity sa zapojilo vyše 12.000 používateľov internetu. Zhruba rovnaký počet rozhodol aj o držiteľoch Ceny kvality.
TASR informoval Tomáš Hodboď z Heureka.cz/Heureka.sk.
0